Известие

Collapse
No announcement yet.

Eл.инсталация - Спешна помощ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Eл.инсталация - Спешна помощ

    Колеги спешно ми са необходими :
    1. номер на предпазител във веригата на бензиновата помпа.
    2. Номер на реле / по таблото/
    Трябват ми за да се ориентирам по-бързо къде ми е проблемът.
    А той е - спря помпата - до днес виеше , придърпа ми на 2 пъти като се опита да загасне. След като загасна колата не чувам помпата .
    Отивам да свалям кората в багажника и да меря дали има напрежение до помпата, но , ако няма ще ми трябват номерата на релето и предпазителя. Нямам книжка на колата.
    Благодаря предварително

    П.С. До помпата не отива напрежение. При подаване с доп. кабелипомпата заработва и вдига гориво.

    Mamka му релето за помпата се намира под дебитомера
    Но до него не отива напрежение.
    Като му подадох 12 В принудително на извода на който трябва да има 12В и на извода на който превключва двигателя запали.
    Трябва да има някъде предшазител ама ???
    Хайде бе хора помагайте да вдигна самолета във въздуха, че съм бесен вече.
    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

  • #2
    друго реле или предпазител няма

    за това си провери алармата или контактният ключ

    Comment


    • #3
      Малее утре ще се хвърля алармата май.
      Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
      Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от голямата риба
        друго реле или предпазител няма

        за това си провери алармата или контактният ключ
        Има

        Провери кутията с бушоните зад преден десен фар
        Ако ти е изпукал бушонът на ЕКУ-то (той се намира там) няма да измъцка никога Само върти ще върти на стартер и толкова. Провери дали имаш ток на свещите, защото ако няма това е проблемът на 100% Дори и да имаш, пак провери нея кутийка.
        Поне при мен седяха така нещата

        УСПЕХ!
        sigpic

        Comment


        • #5
          Додо е прав провери и там Ако не е от това помпата спира при липсващ сигнал от датчика на хол при някой коли и от загуба на сигнала на дебитомера при други Но определено си мисля че е от реле не от предпазител Освен това помпата работи на стартер! само на контакт не върти
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobo
            Додо е прав провери и там Ако не е от това помпата спира при липсващ сигнал от датчика на хол при някой коли и от загуба на сигнала на дебитомера при други Но определено си мисля че е от реле не от предпазител Освен това помпата работи на стартер! само на контакт не върти
            Аз си мисля, че още като се подаде контакт и помпата прави няколко оборота... или поне при мен се чува как работи за около няма и 1 сек и спира... След това тръгва пак, когато вече се завърти стартера...
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • #7
              Аз си мисля, че още като се подаде контакт и помпата прави няколко оборота... или поне при мен се чува как работи за около няма и 1 сек и спира... След това тръгва пак, когато вече се завърти стартера...[/quote]
              Прави така докато вдигне налягане в магистралата.
              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

              Comment


              • #8
                [quote=Dodo 155]
                Първоначално публикувано от "голямата риба":32gvc7mj
                друго реле или предпазител няма

                за това си провери алармата или контактният ключ
                Има

                Провери кутията с бушоните зад преден десен фар
                Ако ти е изпукал бушонът на ЕКУ-то (той се намира там) няма да измъцка никога Само върти ще върти на стартер и толкова. Провери дали имаш ток на свещите, защото ако няма това е проблемът на 100% Дори и да имаш, пак провери нея кутийка.
                Поне при мен седяха така нещата

                УСПЕХ![/quote:32gvc7mj]

                Като подадох 12В на извода на релето на което трябва да имдва 12в и на извода на който при сработване на релето се подава това напрежение колата запали , работи форсира се .Значи ене е в електрониката -или предпазител, който не мога да намеря или може би прекъснат кабел. Сега се захващам да свалям дебитомера , за да мога спокойно да измервам и проследя къде отива този проводник.
                Ще проверя и кутията зад преден десен фар.

                Благодаря на всички .
                Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kris11
                  Прави така докато вдигне налягане в магистралата.
                  Нема такова нещо Просто завърта за секунда и тва е никъде няма измерител на налягане в системата
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    а пък мойта помпа работи постоянно на контакт, т.е. не изключва, ама мисля, че тва не е голям проблем тъй като паля веднага, но все пак мисля, че не е нормално да е така, ама като неразбирам от токове и жици си трая и тва е
                    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobo
                      Първоначално публикувано от kris11
                      Прави така докато вдигне налягане в магистралата.
                      Нема такова нещо Просто завърта за секунда и тва е никъде няма измерител на налягане в системата
                      аха
                      има реле за време
                      коце провери го него - най вероятно е запекло
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от търтей
                        аха
                        има реле за време
                        коце провери го него - най вероятно е запекло
                        е то убаво, че има ама къде се намира
                        и как се проверява
                        ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                        ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Kostadin
                          Първоначално публикувано от търтей
                          аха
                          има реле за време
                          коце провери го него - най вероятно е запекло
                          е то убаво, че има ама къде се намира
                          и как се проверява
                          Намира се под дебитомера навряно надолу.Там намерих и 1 15А предазител изгорял но не е от него.
                          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kris11
                            Намира се под дебитомера навряно надолу.Там намерих и 1 15А предазител изгорял но не е от него.
                            а ти провери ли окабеляването дали е наред?
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              Готово може да се заключва темата.

                              Проверил съм и кабелите смъкнах кората около волана, отляво на волана , под жабката.Резнах и кабелите на алармата под волата.
                              Проблема се реши . Бил е изгорял предпазител - червен . На стойка под дебитомера са 3 предпазители средният е за помпата, но не беше той изгорял а друг, който така и не зрабрах за какво е.
                              Снощи по тъмното след като я запалих принудително , взех че смених 1 реле . Уж има същата номерация и означение като щатното но явно не е така. Сам съм се прекарал да разглобявам.
                              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                              Comment

                              Working...
                              X